אריאל מליק

אזכורים בתקשורת

אריאל מליק

הפיכת פסולת לאנרגיה – השקעה ארוכת טווח בברזיל

תחום עיבוד הפסולת והפיכתה לאנרגיה חשמלית לכל דבר צפוי להפוך לאחד התחומים המבטיחים ביותר במעצמה הדרום-אמריקאית שהופכת עם כל יום שעובר למעצמה גלובלית חובקת עולם.

הובא על ידי אריאל מליק:

מחקר המנתח את שוק יצירת החשמל מפסולת עירונית קובע כי הפיתוחים הטכנולוגיים שיהפכו למנת חלקה של ברזיל בשנים הקרובות, וזאת לצד חקיקה ממשלתית שתקדם את המיזמים הללו – יבטיחו רווח קבוע ויציב למי שישקיע ויעשה שימוש בטכנולוגיה מסוג זה, מהנתונים שאריאל מליק מביא מהדו"ח.
הדו"ח מראה כי השוק דנן רשם הכנסות של יותר מ-61 מיליון דולרים בשנת 2012 – בשנים הקרובות הוא צפוי לגדול עד לסכום עתק של לא פחות מ-189 מיליון דולרים.

פאולו זאני, חוקר המתמחה בזירת החשמל והאנרגיה מחברת פרוסט & סאליבן שערכה את מחקר השוק המדובר גורס כי "הצעות הממשלה להפחית מיסים למי שיעשה שימוש בטכנולוגיה הזו, מהווה תמריץ חיובי ומבורך שצפוי להזניק את השוק הזה קדימה." "המדיניות המכוונת לניהול נכון יותר של הפסולת העירונית מייצרות אווירה חיובית המקלה על יישומן של המיזמים הללו" הוסיף

אריאל מליק - השקעה ארוכת טווח בברזיל

"החברות חייבות לפתח טכנולוגיות יעילות המוכיחות את עצמן מבחינת המאזן של העלות אל מול התועלת – עליהם להישאר תחרותיות ולהראות לממשלה כי יש טעם הן בניהול נכון יותר של תהליך עיבוד הפסולת, והן בהפקתה של אנרגיה מהפסולת הזו – אם ישכילו להראות זאת – הם יזכו לתשומת לב מהממשלה – וכמובן שגם למימון נוסף."

בטווח הארוך מסכם הדו"ח – ערוץ יצירת האנרגיה מפסולת יוכיח עצמו כאפיק השקעה סולידי ויציב.

הטקסט נכתב על ידי אריאל מליק – איש עסקים ויזם. משקיע בחברות אנרגיה וביוכימיה ומתמחה בשוק ההון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות