אריאל מליק

אזכורים בתקשורת

מפעלי הפסולת לאנרגיה מגיעים גם לפולין

הובא על ידי אריאל מליק

זה מכבר, נחתם חוזה להזנקתו של מיזם המשותף לחברת WtEC הקנדית (Waste To Energy Canada) ולחברת השקעות פולנית העונה לשם Rank Progress  – גולת הכותרת של שיתוף הפעולה נעוצה בהקמתם של מפעלים אשר יהפכו פסולת לאנרגיה בפולין וקרואטיה. היוזמה המשותפת תהיה כרוכה בשיתוף פעולה מהרשויות המקומיות אשר יידרשו לתפעל את מתקני עיבוד הפסולת.

על ההסכם חתומים נשיא חברת ראנק פרוגרס יאן מרקוזה מחד, ורוד טיילור, מנכ"ל החברה הקנדית מאידך. טקס החתימה עצמו התבצע בשגרירות קנדה שבפולין, כך מוסר אריאל מליק. לאחר החתימה הצהירו המייסדים כי המטרות העיקריות של הישות החדשה (RRE) תהיה להתמקד במכירתם, בשיווקם ובפיתוחם של מתחמים לעיבוד פסולת תוך שימוש בטכנולוגיה הייחודית שפותחה על ידי חברת Wtec. אריאל מליק - מתקני הפסולת לאנרגיה מגיעים גם לפולין

נוכח העובדה כי מדובר על פרויקט חשוב ומבטיח מאין כמוהו עבור שני הצדדים, סיכמו החותמים על כך  שתוקם מנהלת מיוחדת שתהיה אחראית על כל מתקן בנפרד, תספק לו את השירותים הדרושים, תהיה אחראית על תכנון וביצוע מנהלי ותספק גם את הידע הדרוש בניהול ומיחזור הפסולת. בנוסף, קבוצה חיצונית תפקח על קידום הטכנולוגיה של WIEC ותציע את הרשיון לשימוש בטכנולוגיה הזו לגופים עסקיים נוספים.

התאוצה שאותם תפסו תהליכי עיבוד וטיפול הפסולת הנה פועל יוצא של תכנית כלל-לאומית לניהול הפסולת – וזאת כחלק בלתי נפרד מהדירקטיבה שהוציאה הנהגת האיחוד האירופי בהקשר זה. שינוי החקיקה באיחוד מחייבים את עיבודה של הפסולת – ובמילים אחרות – את הקמתם של מפעלים דומים רבים בעתיד הקרוב והרחוק כאחד.

הטקסט נכתב על ידי אריאל מליק איש עסקים ויזם. משקיע בחברות אנרגיה וביוכימיה ומתמחה בשוק ההון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות